Τρίτη 2 Μαΐου 2006

Ground Control

  
Απο τα πλεον αγαπημενα μου τμηματα δρομου ειναι το κομματι λιγο πριν την Κατερινη (ερχομενος απο Θεσσαλονικη) με τα υπεροχα συμμετρικα τοποθετημενα φωτα. Χωρις να εχει κατι αλλο αξιοπροσεκτο γυρω του μοιαζει με διαστημικο διαδρομο - οταν βεβαια βοηθαει και ο φωτισμος - και σημερα το βοηθησε. Πατας γκαζωνεις και στη στροφη μετανιωνεις, αφου εχεις ηδη βγει απο εκει και καταλαβαινεις οτι το τριξιμο και ο θορυβος δεν ειναι το φραγμα του ηχου που σπαει, ουτε ο λειζερ προωθητηρας. Οφειλονται απλα στο "θελω επειγοντως ζυγοσταθμιση" Micra που δεν προκειται ποτε να απογειωθει. Η ισως και μπορει.





5 σχόλια:

Unknown είπε...

Εμένα πάντως μου μοιάζει με ραχοκοκαλιά ενός τούνελ το οποίο το έφαγε το γιγάντιος JouloZilla!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν την παλεύεις με τίποτε..

Ανώνυμος είπε...

αν δεν απογειωθει το micra παμε με το δικο μου διαστημοπλοιο?

Ανώνυμος είπε...

exei akoma kathrefti ekino to micra i brisketai akoma stin agkalia mou?

A Driver Under Influence είπε...

το micra θα απογειωθει καποτε και ο καθρεφτης θα ειναι σταθερα στην θεση του. τουλαχιστον αν δεν υπαρχουν καδοι γυρω, ετσι taraba?

Χρυσα πηρες διαστημοπλοιο? Εγω ουτε διαγαλαξιακο διπλωμα ακομα, με εκοψαν στα σηματα.

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Based on a work at http://dui.gr/.