Πέμπτη 8 Μαΐου 2008

Ισόγειο

Δεν έχω χρόνο για τίποτα, ή μάλλον με τίποτα δεν μπορώ να οργανώσω καλά τον χρόνο μου. Φαντάζομαι πως μετά τις 20 -ημέρα ισορροπίας για το φως και το σκοτάδι- θα αλλάξει κάτι πέραν της διάρκειας της μέρας, αλλά απλά φαντάζομαι. Φαντάσματα. Δεν έχω σκια, γιατί ο ήλιος είναι ακριβώς επάνω μου. Αυτή είναι η οπτική μου όμως, γιατί εγώ δεν είμαι από κάτω του. Στο επίπεδο του δρόμου, αλλά ποιού δρόμου? Τελικά ίσως μετά από χρόνια κερδίσω το βραβείο πιο ασυνάρτητης σκέψης. Και αν όχι δε με νοιάζει, αφού ο Gambit θα κάνει επιτέλους την εμφάνισή του στο νέο spinoff των X-Men.

Μωρέ μπας και κόλλησα πουθενά publishophobia?

5 σχόλια:

Zpi είπε...

Υπάρχω μα δε ζω, ζω κι ας μην υπάρχω. Αχ βρε μελαχρινάκι με πότισες φαρμάκι, βρε μελαχρινάκι βρε μελαχρινάκι.
Με λένε ΑΡΤΕΜΗ

με τις υγείες σας

Stratos Bacalis είπε...

Gambit all time favourite X-Men character!!!

Βρε, ισημερία ήταν το Μάρτιο, μήπως μπέρδεψες τους Μήνες?

CD είπε...

courage...

Sotona Dos είπε...

oχι δεν κολλησες τωρα
το ειχες νομιζω απο παντα :)

τα λεμε driver

A Driver Under Influence είπε...

χαχα!
thanks ζπι + cd

sandman, ε τι under influence θα ήμουν αν δεν νόμιζα ότι έχουμε ισημερία μάιο μήνα..


στερεότυπε, δίκιο έχεις..

Creative Commons Licence
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Based on a work at http://dui.gr/.